torsdag 3 april 2008

Big scary place.

Okej, nu ska ja ta o skriva lite. De ha ju int blivi av på nästan en vecka snart. Usch me mig. Men ja ha haft fullt upp; läkar besök hit, maskerader dit, tenter emellan dem o flunssa överallt.

Christel ordna alltså maskerad förra lördan o de va skit kul. Ja va nykter javisst men festen va lyckad då alla faktist hade satsa på sin utstyrsel, int sådä lameass som fö några år sen som en av tie va utklädd. Allt från arab ti rödluvan ti mickey mouse & minnie ti zebra ti polis. As coolt!

Cowgirl Kata, Fairy Laura & Hoitsu Jenny

Förutom detta har ja äti skinksås o pasta hela veckan. Endast jag som äter hemma nuförtiden o ja lyckades göra en ganska mycket för stor sats. Tsihih.

Ser kanske inte så mumsit ut, men de va super smarrit!

Dessutom har ja lärt mig konsten att lärt mig konsten att ladda ner serier och filmer från nätet. Så mellan kirurgi tent läsningen har ja bland annat kollat Juno, 27 dresses o Ratatouille. Aldri mera betala fö att se en film.

Nu tänker ja skutta till min säng o se på lite Friends jakson. Sen ska ja sussa sött, dö trött efter allt läsande till dagens tent som ändå sket på sig, för imorgon skall jag infinna mig kl.9 på halkbanan i Vichtis. Scary shit, kommer aldrig hitta fram utan kommer end up i Åbo. Så kanske ja tjiikar in hos dig Christa imoron, vem vet. Be aware.

Inga kommentarer: