tisdag 8 april 2008

Scared of the unknown.

Ja ser me skräck i halsen framemot min praktik. Enda ja vet är att ja ska infinna mig på hemmet den 21.4 kl 9 o fråga efter en viss avdelnings avdelningsskötare. Tydligen skall jag ha en egen patient som jag skall ta extra mycket vara på under dessa 3 och en halv vecka. Ja hoppas min patient e en gammal gubbstrutt som babblar på om sin barndom. Men man får se. Skit nervös att ja kommer få brainfreeze varje dag vid alla tillfällen som ja borde aggera vid.


Magen e nöjd med ny intagna köttbullar och sockerärter. Nu måst ja tvinga mig o läsa lite inre medicin, så att de int blir sista minuten panik igen. På freda e the ultimate tent. Hjälp.

Åter igen saknar ja fammo.

By the way, fick ja ett samtal av min sommarjobbs arbetsgivare. Istället för att stå i Hagalunds kiosk som perus försäljare, kommer jag göra ett framsteg i karriären som glassförsäljare och bli ansvarig för Granis nya glasskiosk! How nice is that. Med detta följer också en löneförhöjning, nice as ice!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! de låter ju jätte bra me jobbet! o praktiken kommer helt sekert att gå bra! du kommer o vara super!

Anonym sa...

hello honey! Ja e skyldig dig en kaffekopp & bulla p.g.a att du va så söt o ordna sommarjobb ti mig :) alltså ja fick jobbe på glasskiosken :)!! tyvärr så vet ja int om ja kommer att va i grani eller i hagalund, hon var int säker på vilken sku va bättre.... ha försökt ringa o tacka dig men du ha int svara ! call me nä du e sugen på kaffe! sku va kiva o ses kramis! <3 cami