fredag 28 mars 2008

Nobody's perfect.

Då e de städat igen. Usch va ja e trött. Sov hela 5 timmar i natt, vakna kl 8:15 då jag redan borde ha vari i Kampen o köpt kaffe me Jenny för att sen åka iväg i lugn o ro på tent till kl 9. Hatar känslan man får då man försovit sig. Pappa va dock snäll o skjutsa mig till Gräsviken, hjälpte dock int att han hela tiden kommenterade att jag inte kommer hinna till tenten då vi körde hela 20km/h på västerleden, pga av ruuhkan då, int av min pappas dåliga gasfot. Men ja hann! Anbeliiivöböl! Väl på tenten fick ja relativt bra skrivet om läkemedelsbehandlingen, och läkemedelsräkningen gick bra. ända tills jag kom till uppgift sju. Hur många ml skall du ta av den 5%-iga lösningen så att du skall få 1000ml 0,1%-ig lösning? Jaa du. Småningom kom jag till ett svar som kanske kunde vara rätt. Men nehepp. Fel svar o vips ska ja på omtent. De suger me tenter som man måst ha precis allt rätt, int ett enda litet fel. Ja kunde ju allt annat. Snyft.



Pappa kom me en väckarklocka åt mig just. I get the point.



Nu skall ja ta o ringa Carl o se hur han mår, killana hade varit o sjunga karaoke igår. Högst troligen blir de hamburgare åt honom. Ja sku dock villa ha nåt mumsigar. Som typ wok o höna?! Hmm, får se.

Later!

Inga kommentarer: