fredag 4 april 2008

Living on the edge.

Plötsligt har det dykt upp 105,96€ på mitt konto. Love you studiestöd.
Ett lyft från 38,47 till 105,96 känns dessutom lite i tassarna på mig. Nu vill ja förnya min garderob. I o fö sig kommer man int långt med det som finns på mitt spend- it- all- konto just nu, men nån enstakat plagg ska ja inhandla imoron.

Idag blir de fest i Esboviken. Men inge rödvin för mig. Ja tar bilen istället. Som om ja int sku ha spenderat tillräcklit mycke tid i den på halkbanan ida från 8.30- 14. Men njöt passlit mycke av berömmen om mina däck, and I quote, "Dina nabbdäck e ju alldeles perfekta, titta hu mycke bomssträckan blev mindre.". Dessutom fick ja beröm om mitt musikval i bilen, Rihanna- Shut up and drive. Mera beröm tack!
Nu återgår ja ti dammsugande.
Later!

Inga kommentarer: