lördag 12 april 2008

Hurry up and get a groove on.

Tupare presenten blev lite extemporé, så de blev ett snabb besök på Omena. Visste int va ja sku ge, så ja to lite av allt. WC papper e allti bra att ha, dessutom e de Lambi Satin. Måst vara bättre än vanlit papper. Bullshit!

Dagens mat. Super mums, mumsigare än ja trodde att de sku bli. Hönapöna o couscous sallad.

Gårdagens shopping uppköp. Dagens kläder.

Vet nån förrästen att hu allvarligt de e de dä me att int ha vitt på sig på nån annans bröllop? Ja ska nämligen på ett bröllop i sommar (Carls halvsyster) o har en vit sommarklänning som ja fundera på, men sen kom ja på att den e vit.

Nu måst ja gå o föna håre så de e gjort. O kanske byta bort mina pyjamas byxor.

3 kommentarer:

Smulan sa...

Om det är typ en enkel sommarklänning av ngt enklare material (typ bomull) tror jag det är rätt ok.
Men rikus syter ska också gifta och man ska typ ha aftonklänning på bröllopet, och jag blev strängt förbjuden att ha min gammeldansklänning (som typ är en bröllopsklänning :p) Så jag tror din sommarklänning är helt okej med andra ord :D

Anonym sa...

hej! jag tror också att d eokej, om de inte e kvällsklänning aktig, men du kan ju ha en färgrann skarf o väska till så e d eju inte så vitt! =) ha köpt samma skjorta som du fasst gul ;) kram

Anonym sa...

Tack så mycket för att du skrev! En vän till mig som läser fysioterapi sa det samma, att man nog har användning av den alltså :) Det e skönt att höra att provet kanske inte nödvändigtvis är av det värsta slaget!:)