tisdag 22 april 2008

Rest of my life.

Idag var det så mycket lättare på praktiken. Du hade alldeles rätt Lotta!
Allt blev mycket redigare och min stand in handledare hade lite mera tid kl 7 att visa saker. Dessutom var personalen mycket vänligare. Personalen e ju från 19 olika länder, rikit kul after all. Idag på kaffe pausen prata vi om religion med en från Nepal, en från Estland o en från Indien. Enda problemet är då språkbarriären, men den övervinns oftast snabbt. Det finns alltid nån som kan översätta. Jag fungerar ganska ofta som tolk. Oftast från finska till svenska eller då från engelska till finska. I dont mind.

Det hände en hel del idag, men skall int gå in på nåt speciellt. Men första gången ja satt ner mig var efter 5h jobb. De va skönt.

Cant wait för imoron. Ja e intens så trött, trots den tidiga väckningen. Men kl 5.30 hann jag nog tänka för mig själv att va fan ha ja gett mig in på. Tsihih.

1 kommentar:

Anonym sa...

jeejee! va bra att de va kivogare idag redan! Ha en kiva fortsatt vecka! kram