torsdag 27 mars 2008

Mad at myself.

Idag har jag:

  • katetriser dockan Petterson.
  • Varit livrädd på läkemedelslära föreläsningen.
  • Köpt leksaks doktor väska inför lördagen.
  • Hatat min nya väska, som redan efter första dagen i användning sprättar upp sina sömmar på egen hand.
  • Kopierat alldeles för mycket på pappasens jobb.
  • Fått två "gratis kaffe"- kuponger till Pick a deli. Den andra tänker jag använda imoron på moronen. May come handy me tanke på stressen före tenten. Gulp.
  • Beställt tid till Tant doktorn. Turns out de kostar bara 120€ enligt telefon tjejen. Ja trodde hon skämta.
  • Vari på lenkki. Ingen smart idé, då det var snö upp till fotvristen typ hela vägen.
  • Tvättat håre.
  • Bakat kardemumma kaka.
  • Nått "hundra inlägg"- strecket! Va dukti ja e.
  • Nästan fått mig inskriven i Nylands nation. Men bara nästan.

Allt detta men inge tent läsande! Va har ja för fel?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

120?! holy crap! va e de för humbuk doktor?

Jessi sa...

de e hon ja va förra gången till o, dom ha höjt prisena. :( deppit. ja har alldeles fö myki utgifter. Ja har de besöke, hepatit vaccine, andra skede, busskort fö tre månader o överlevnads pengar ti mig. Som tur blir de sommarjobb snart :)