torsdag 13 mars 2008

Theeth the size of piano keyes.

Ja fick en känsla att ja e världens lame ass bara för att ja int följde med tjejerna ut ti Cuba ida. Inte landet, utan baren alltså. Kanske ja e lame. Men de e min pengasituation också. Måst spara för att få ihop ti skolmaten nästa vecka o till några cidrar på Halar sitzen nästa torsda. Dividend pengarna skall tryggt få vila på sparkontot.
Dessutom e mina solo-koder lameiga som ligger o gömmer sig nånstans så att ja int kan betala min skuld åt Lotta. Imorgon blir de storstädning. Jag skall avslöja gömstället. Hopefully.
Så lame ska ja vara att ja ska gå o fixa en chiapatta macka o tända mina ny köpta ljus. Desperate
Housewives står för underhållningen.

Imoron ska ja tvätta någon klasskamrats tänder. Mumsit.
Later!

2 kommentarer:

cossete sa...

no tengo ni idea de lo que escribiste... pero de todas maneras un saludo.

Dr. Cossete.

Jessi sa...

I dont speak spanish, but my boyfriend transelated it to me. Hello to you to!