söndag 9 mars 2008

Förenade färger.

Jag har alltid tyckt om United colors of Benettons reklamer. Men ibland tycker jag dom går lite för långt. Jep, ja tycker att det ibland är bra att chockera genom reklam, men för mycket e för mycket. You know what I mean om du tittar på bilderna nedan. En liten varning bara, för känsliga magar kan det börja vrida lite i den.

Ja vet int rikit var jag själv står med tanke på dessa reklam bilder, va tycker o tänker ni? Alla har ju nog en mening bakom sig. Sist och slutligen tycker jag ändå att en hel del av deras reklamer är fina.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sant att vissa e kanske lite väl, men vitsi ja diggar jätte mycke den där med 3hjärtan! ja tycker den e SÅ bra! kramis ha en bra dag=)

Christa sa...

Jag tycker det är bra att de vågar lyfta fram tabubelagda ämnen, jag uppskattar.