söndag 9 mars 2008

Living for the weekend.

Lyckades inte dra bort mig från datorn ännu, så här kommer en recap över veckoslutet:
  • Molly Malones me tjejerna på fredag. Riktit kul, roliga bartenders, bra sällskap o mysit ställe(förutom fyllgubbarna i bordet brevid)!
  • Mys & film med Carl på fredag natt.
  • Sova länge lördag morgon. Ah univelat nollattu igen! Skönt!
  • Varma smörgåsar till morgonmål i samband med några avsnitt av House.
  • Gick och se Cloverfield på bio. klämde nästan sönder Carls hand. Var ju inte meningen, men den var ganska skrämmande. Men jätte bra, rekomenderas! (Hela filmen var filmade med "hand cam" vilket gjorde hela filmen bättre.)
  • Slappis lördag hemma med bastu.

Nu ska jag kila iväg och sätta fisken i ugnen, koka potatis, laga gräddfils sås och steka plättar. Senare tror jag att jag tar bussen till stan och myser hos Carl på kvällen. Det blir kortare skolväg. O mina pyjamas byxor blev kvar hos honom på lördagen. I need them.

Later fouks!

Inga kommentarer: