fredag 4 september 2009

Tidsfördriv under håltimmar.

Är det bara jag som alltid planerar världens bästa blogginlägg i huvudet men sen när jag äntligen har en chans att påriktigt skriva ner det har jag glömt bort hälften eller så låter det totalt fjanttigt? Happens to me all the time.

Idag är det dagen med stort D. Dagen som vi skall skriva under hyreskontraktet. Vår blivande hyresvärd sitter dock i Uleåborg för tillfället. Så vårt hyreskontrakt har åkt runt i halva Finland. Hellre det istället för att vi måst åka runt. Detta kommer alltså resultera i att vi inte kommer träffa den blivande hyresvärden förrän han är vår hyresvärd. Det hela är en ganska intressant process.

Nåjoo, jag skall fortsätta min evinnerliga håltimme. Ännu en timme kvar. Sen lite föreläsning om psykisk vård för barn.

Inga kommentarer: