fredag 25 september 2009

Cats.

Jag berätta aldrig om när vi var till Högholmen mitt i nassen o kolla på kissemissana! Vi tog buss som var proppfull men vi lyckades nappa åt oss sittplatser. I bussen märkte en av oss att hon glömt sin biljett hemma. Sen kom en annan av oss på att hon kan försöka komma in med kvitto delen man får då man köper biljetter från lippupalvelu, den ser ju likadan ut i princip. Så hon lyckades smita in och behövde inte åka tillbaka.

Tanka med kaffe för att hålla oss vakna.
Jag lyckades faktiskt se en glimt av en tiger me sin gigantiska köttklimp. För övrigt var det värre än på hullut päivät.

Sen satt vi och lyssna på Jone Nikula en stund och efter det på Anssi Kela. Sen bar det av hemmåt.

Följande dag mötte jag upp familjen på Toscanini. Hade en hel del att fira. Sen blev det Svenska teatern och playme.
Okej nu skall jag traska iväg till Prisma i Gamlas och köpa lite kräftor och försöka få tag på lite lådor.

Inga kommentarer: