söndag 6 september 2009

Busy 24/7.

Det är ju bra att veckoslutena finns till för att vila upp sig efter veckans strapatser. Jag trodde att jag skulle vara haldöd för tillfället. Har en tung vecka bakom mig och haft jobb hela veckoslutet. Men inge är död här inte. Trots att jag lugnt sov 12 timmar förra natten. Förra året den här tiden skulle jag nog inte ha orkat med den här takten.

Det är underligt hur skön omväxling det var att vara tillbaka på jobbet. Jag är så inne på rätt bransch. Och skönt att få bekräftelse av invånarna att dom vill ha en där, "du borde vara här oftare!"

Kan inte förstå att jag under första året av studierna var så tvärt emot att jobba med åldringar. Things change.

Varje gång jag är på jobb tänker jag på min farmor. Vet inte riktigt varför.
Nu skall jag smaska lite på en bit chokokaka jag fick hem med mig från jobbet. Sen blir det väll bara att klättra upp i säng. Imoron borde min tv komma tillbaka, but i doubt that.

Toodles!

Inga kommentarer: