torsdag 3 september 2009

Lugnet lägger sig.

Idag är det bara jobb hela dagen. Kräftis närmare bestämt. Klädkoden är snäppet finare, så jag drog på mig den enda kjolen jag typ har. Kommer vara ganska obekvämt att jobba i kjol men det får man väl bara leva med. Men en skön omväxling att jobba istället för att sitta på skolbänken.

Lugnet börjar som sagt lägga sig igen, efter den lilla shock jag fick på tisdag kväll. Men efter veckoslutet tror jag att jag skall börja samla på bananlådor igen. Det ända jag kommer att sakna med Haga är mina långpromenader till Sockenbacka och den korta jobbvägen.



Nu måste jag rusa! Toodles!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Du har hela månaden på dig att samla ihop saker och förbereda. Gör en lista på allt som du måste komma ihåg. Jag tror att du kan hitta också "flyttarens minneslista" på nätet. Befolkningsregistret kanske?
Kram, mam

Ps. Calle o du kan skåla på fredagen för gemensamt beslut