fredag 18 september 2009

Beautiful stranger.

Sitter för tillfället i skolans bibba. Har suttit i läsesalen och pränttat in vår livscykels alla kriser man möjligt kan gå igenom i fyra timmar. Känner mig lite yr i bollen. Skall skriva omtent om en halvtimme och sen tänker jag åka iväg till georgsgatan för att ge 450ml blod åt nån som behvöer det mera än jag.

Idag kommer det traska runt en massa främmande människor i min lilla etta. Det känns lite underligt då jag själv inte är på plats och allt jag äger är där.

Framför mig har jag ett veckoslut fyllt med jobb.

Har haft en otroligt tung vecka (och troligen tungt veckoslut), har haft skola från minst 8- 16 varje dag samt försökt få gjort tre grupparbeten, läst till tenter etc. så ser framemot att vara "ledig" måndag och tisdag. Däremot skall vi iväg och mäta lite i kommande lägenheten o se vad som möjligen behövs fixas. Sen är det väll att på allvar börja packa.

Aijoo jag kom igenom terminstenten. Hur bra e int ja?! :]

Nu skall jag snabbt ännu köra igenom lite text om missbruk sen blir det stora auditorie med pennan glödande!

Toodles!

Inga kommentarer: