onsdag 30 januari 2008

Together we can take this one day at a time.

Mamma åkte in på sjukhus idag. Hon ringde och lät groggig i telefon. Hon sa att hon hadde fått mycket bra smärt stillande medel. Jag sa att det märks på rösten. Det lät som om hon flina. Iallafall mår hon bättre där nu. Imoron väntar henne en bunt undersökningar. Pappa sitter på Cosmos o äter middag med tre amerikaner som tycker att allting e awesome o gorgeus. Men han får äta och dricka så mycket han vill på firmans bekostnad. Stackarn. Sist men inte mist sitter jag åter igen här och inte vid mitt skrivbord och läser. Men jag orkar intens vara arg på mig själv o stressa iväg. De e en till dag imoron. Då, my friends, blir de sista minuten panik med 200 sidor vårdvetenskap! Cant wait.

Mama.

2 kommentarer:

Christa sa...

Det blir nog bra! Och lycka till med vårdvetenskapen!

Anonym sa...

Ja håller med! De ordnar sig ska du få se! :) <3 Ring om du känner för det! kram