måndag 28 januari 2008

From yesterday.

Igår natt, då jag inte fick sömn och låg vaken till kl 4, funderade jag på vad följande blogg inlägg kunde handla om. Jag kom kanske på det bästa inlägget nånsin. Jag till och med funderade ut rubrik, ("piller helvetet" ) byggde upp texten mening för mening i huvudet, hur jag skulle börja och sluta. Klappat och klart och tydligen somnade jag mitt i allt. Idag skulle det bara vara att skriva ner allt ock publicera! Men i dags ljus verkar ämnet int alls lika intressant och alldeles för personligt. Eftersom jag inte vet vilka bekanta, vänner och familjemedlemmar som läser detta så måste jag väll lämna det inlägget till framtiden och se om jag vill ta en mera personligare inriktning senare. Framöver skall jag hålla mig till allmänt flimflum. I think Im good at that.

Idag har jag varit chokerande duktig.

  • 5km joggning ( och skickat mördande blickar åt personer som inte kan gå på rätt sida av gångvägen. Pet noga, Iknow. Suck. )
  • städat!
  • läst en del vårdvetenskap
  • skrivit cv
  • fixat världens godaste wok!

Nu väntar lite mera vårdvetenskapsläsande och morötter!

Tjilevipp!

Inga kommentarer: