onsdag 23 januari 2008

Sick & tired.

I natt drömde jag två mardrömmar. Först om hur jag var inlåst på lande med Carl och vi kunde inte gå ut, för att det sprang en massa björnar runt huset som ville mumsa upp oss. Om de int räckte så var de nån jävel som öppnade fönster och dörrar hela tiden. Så vaknade jag kl. 2 och bestämde mig att inte drömma nåt hemskt mera. Så somnade jag pånytt och drömde om att mamma och pappa tvingade mig att flytta in på ett ålderdomshem. Jag sku dock få bo i en egen lägenhet inne på ålderdomshemmet, men en gammal gumma låg i ett rum dock för hon ville dom inte ha in på ålderdomshemmet. Hon påpeka åt mig att hon som bott där före mig hadde alla dörrar låsta hela tiden. Sen plötslit jobba min farbrors fru på ålderdomshemmet som sköterska. O hon sa åt mig att "jaa, de här e ju int så farlit, de e mycket värre på demens avdelningen!". Så vakna jag igen kl 5.30 o bestämde mig för att inte sova mera. Men med det misslyckades jag dock.
Jag bara hatar mardrömmar. Pliiis let me sleep peacefully tonight!
Den täppta näsan hjälper inte direkt me att sova sött heller.

Inga kommentarer: