tisdag 22 januari 2008

Recap of my thoughts.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på "lär dig tvätta händerna rätt"- föreläsning. De kommer säkert bli intressant med en massa ny information. Hur skall jag kunna ta in allt detta?! Kanske jag överlever. Well, anyway, sen skall ja åka långa vägen hem och läsa om vårdvetenskap som akademisk disciplin, how interesting is that!! Men efter den tenten på freda är period två officially over för min del. Jag väntar och längtar. Dessutom e jag stolt över mig själv att jag äntligen tagi mig i kragen och fått det mesta gjort till och med före deadlinen! Jeij me! Detta gör att nästa vecka behöver jag endast infinna mig på ett seminarie i 3h, resten ledigt, det vill säga jag kan mysa me Carl så mycket jag vill! Jag väntar och längtar på den 29.1.
Nu skall jag gå och starta krig mot mina händers mikrobflora! Stackrarna!

Inga kommentarer: