lördag 22 december 2007

Wake me up when it's over.


Idag skall jag spendera hela dagen med min karl (som heter Carl). Kommer troligen gå ut på en promenix till observatorie parken, pizza på soffan och någon film. Och såklart packandet. The part I hate. Jag beundrar dock den stora mängden saker han tar med sig till Réunion, aka Indiska Oceanen dvs. andra sidan jorden. En hel ryggsäck! Och då stannar han hos sin pappa i över två veckor. Det finns i o för sig tvättmaskin, men iallafall, EN ryggsäck! Kanske jag nångång lär mig den talangen. Imorogon väntar det stora farvälet, igen.


I år blir det alltså inga rokodiler, jungelliv, LOST lekande eller skurk myggor för min del. Jag skall snällt stanna hemma hela jullovet. Det är ju inte som om jag skulle ha ingenting att göra; fyra vårdvetenskap böcker borde läsas, en bokraport och en vetenskaplig uppsats. Får se vad jag får gjort.


Nu skall jag gå och göra italiensk sallad, så att jag sen skall kunna ta mig till stan.

Inga kommentarer: