fredag 28 december 2007

Allergier.

Tänk om man sku vara allergisk mot elektricitet eller ljus eller vatten eller nåt såndänt som vi tycker att e livsviktigt? Okej, vatten e livsviktigt. Men iallafall, jag tycker de e de värsta att jag e allergisk mot pälsdjur, bara fö att dom e så söta, men att vara allergisk mot el.

Tänk. Du sku int kunna bo i stan, eller nånstans var det går någonslags elledningar. Du sku varken kunna tala i mobil eller i vanlig telefon med dina nära o kära. Eller meila dem. Du borde skicka brev till dem. Och då hoppeligen bor du på ett ställe som inte är för långt från stan så att postkillen delar ut post åt dig, annars kan det bli lite svårt att hålla kontakt. Du kan int använda spis eller ugn. Eller kylskåp och frys för den delen. Och hur skulle du få maten från butiken till mitt i ingenstans? Som tur e jag inte allergisk mot el. Ett stort problem mindre.

Nu skall jag fortsätta o studera Aspergers syndrom. Lovelly friday.

Inga kommentarer: