onsdag 19 december 2007

Dragonday.


Här är the famous pepparkakshus. Det ser rätt så bra ut från den här vinkeln och belysningen. Men belive me, ni sku int villa se det från andra hållet.
Idag har varit världens onödigaste dag. Har bara läst vårdvetenskaplig litteratur och intagit alldeles för stor mängd pepparkakor.idag steg jag upp kl 8.30 och lyckas dra ut mig på en promenad. Med tanke på att jag somnade kl 3.30 igår finner jag det otrolit. Jag tror jag sover sött snart.
Imoron skall jag ha en alltför mycket uppskjuten kaffestund med min kompis Lotta. I smyg önskar jag att Christas pomo skulle ringa till henne idag och säga att Carrols ska renovera hela köket och håller stängt i några veckor, men att hon skulle få lön alla jobbturer som är in prickade. Detta så att hon skulle kunna joina oss med våra diskussioner som förbättrar världen. Day dreaming, Im good at that.
Drag.on.day.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hey, ditt pepparkakshus är inte alls så dumt! Riktigt modernt måste jag säga.

Christa sa...

Oh we share a dream! :D