måndag 25 februari 2008

Swallow the stitches.

Ja längtar tillabaka till veckoslute. Att hoppa tillbaka ti vardagen var int alls så kul. Men idag har jag spenderat några onödiga timmar i skolan, promenixat längs stranden österut och lägat på sängen med mamma och läst tidningen. Ganska lungt i o för sig. Dessutom har jag räknat ut hur många mg verkande ämne det finns i en ml av mammas medicin. Mamma tyckte det var måttligt intressant men jag tog det som övning för läkemedelsräkningen.

Dessutom tycks jag ha namnsdag idag, hade glömt det själv, men blev påmind av min moster med ett sms klockan 7 på morgonen med texten "Grattis Jessica!". Jag kunde inte somna om utan låg och funderade vad jag blev grattad för. Då Jenny i metro rulltrappan sa grattis, börja ja undra vad som var på gång. Men sen tändes lampan!

Mamma var och tog bort hälften av stygnen idag på morgonen. Nu finns det bara 18st kvar. Igår såg det ut som om farbror doktor sku ha använt en stansmaskin för att få ihop magen. Men idag ser såret rikit fint ut, en del blåmärken men det håller på att läka sigg i snabb takt! Jag sku ha kunna satt upp en bild på några styngn, men då ja tror att en del sku haja till av de mumsiga bilder jag fyndade så kan ni få se på några bilder o videosnuttar från veckoslutet.

Spiciga tortillor. Mums!

Tjejerna!

Jessi öva att mata. Janina va en ganska snäll patient.

Så träffa vi några av Lottas skolkompisar! Josse, Fanny, Svaije o Jannika.

Inga kommentarer: