söndag 17 februari 2008

I ett nötskal.

Konstaterat under veckoslutet:
  • att det är svårt att spela Huojuva torni som alkohol påverkad, men samtidit såå roligt.
  • Hilu fösöker hålla torne på borde.

  • att rom smakar skit och att det inte finns en ända smak, kanske på hela jorden, som skulle täcka över denna vidriga smak.
  • Räkna mina tänder tack.

  • att flickor e allti flickor.
  • att Camis sjungande tandborste var något att beundra en stund. Jag som trodde att ja sku stå ut från mängden me min el tandborste.
  • att Jennys familjs "mökki" int var så jätte mökki- aktig. Mera som ett hus som sku kunna vara med i Cribs. Om nån vill bygga ett sånt ti mig så tar ja nog emot det.
  • födelsedags presenter e allti kul!

Jenjen öppnar sina presenter.

  • att man inte behöver ha världens finaste glas för goda drinkar, det duger lika bra med engångs muggar. De e ju innehållet som räknas. O de går mycket lättare att städa undan. O man behöver int va rädd om att glasen ens i misstag sku gå sönder.
  • att det varlycka att Eela har gått en "göra drinkar"- kurs så nu blev drinkarna lite mer fixade.

  • 2cl o 4cl sprit betyder samma sak åt mig tydligen
  • de e tydligen int bara jag som tycker att G-piste är skit löjligt. Tv- programmet alltså. Finnarna försöker leka utåtriktade men slutresultatet är ett mycket obekvämt och allt för mycket fnissande program. O ingen fakta som man inte redan sku veta.
  • Till och med hunden hade krabbis följande dag. Kanske inte så underligt då sista lampan släcktes kl 6.
Tack Jenny, aka Hot stuff, fö partajet! De va as kul!


Flera bilder och video snuttar kommer upp inom snar framtid, det blev en hel del fotat (219 bilder) så det finns massa fler att visa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej! oj ni verkar ha haft super kul! de va man ser av stugan e ju jätte snyggt! nice=) jee jee snart e de torsdag=) ! -L-

Jessi sa...

jees indeed! denhä veckan kommer gå så snabbt! ska bli kul att åka lite tåg o se vasa town! du får ha sightseeing åt mig sen, fö ja ha aldri vari där ;) höres senare när ja vet me vilket tåg ja kommer! kramar!

Caroline sa...

ahaaa, de va dehä du gjodde i ekenäs :D, hahaaa !

Anonym sa...

haijssan mamma! :D hihi kiva att du va me , va roligt o diskutera alltmöjligt sent in i natten <3