måndag 10 maj 2010

Livet ler.

Jag är vid liv! Har bara inte riktigt haft någon inspiration eller ork att skriva några meningar.
Men livet ler här på sjätte våningen. Endast två och en halv vecka kvar av praktiken! Otroligt snabbt har det gått och jag är otroligt stolt över att jag har klarat mig så bra och orkat. Den avdelning jag har spenderat tiden på i nu sju veckor har varit tung, har hamna bearbeta en hel del; om mig själv, i mig själv, saker inom mitt kommande yrke (som nu har fått en helt ny dimension) samt närhet/distans begreppet. Den avdelning jag varit på tror jag verkligen inte att alla skulle ha klarat av.

Nu håller jag på att flytta över mina 3000 bilder från gamla datorn till en extern hårdskiva. Sen blir det imoron att beställa pappersbilder för fulla muggar!
Bjuder på en bild från vappen.

Men nu läggdags, annars blir det inget av väckningen imorgon. Kan inte förstå att jag inte försovit mig ännu en ända dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig Vapp bild.H.från Krukmakargränd