torsdag 2 oktober 2008

Idag har jag...

  • Haft stora problem att stiga upp då man hör regnet utanför fönstret.
  • Varit på kanske världens bästa föreläsning någonsin. Allt om EKG- kurver och att avläsa kurvorna var som hebreiska före inre medicins tenten då man egentligen borde ha kunna det, men oj nu om ja sku få skriva tenten sku ja kunna stråla me att man absolut int ska ge Serenas åt en patient med förlängt QT- intervall!
  • Suttit mitt emot Hanna- Maria Seppälä vid datorerna i skolans bibba. Utan att veta om det före ja gick ut.

Om Seppälä sku ha sett ut såhär i bibban sku ja kanske ha kännt igen henne. Men nehepp.

  • Ätit smaskig tonfisk sallad o druckit piimä!
  • Prata i telefjantten me min finurliga mamma. Tycker ditt trix va ganska bra o rolit!
  • Anmält mig ti Sjuksköterskeföreningens jubileums studiedags föreläsningar. Älska gratis föreläsning om levertransplantationer + fancy lunch på Hotel Scandic Continental, som för vanliga dödliga sku kosta hela 230€! Muhah!
  • Läst lite super intressant kunskapsteori...
  • Lyssnat på Bon Jovi hela dagen och kvällen
  • storstädat! Alltså verkligen; torkat damm, dammsugit, moppat, diskat, fört ut roskis o tidningar, fixat i badrummet och hängt upp bilder så att det börjar närma sig hemtrevlighets faktor 100!
  • Promenixat en sväng till Rodoparken, as in min peruslenkki.

Bilden tagen från: http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41107000/jpg/_41107298_swim300.jpg

Inga kommentarer: