onsdag 24 september 2008

Im doing fine, and Im planing to keep it that way.

Va dukti ja e, after all. Nu har jag äntligen fått skrivet två essäer som borde ha varit inlämnade för en ganska lång tid sen. Nu väntar jag bara på svars meil av en av lärarna att allt e okej. Få se hur det går.


Småningom borde jag också få skrivet två andra essäer som hyptyreos och diabetes mellitus typ 2. Suck. Vi hade kanske världens svåraste inre medicin tent. Efter fyra tent tillfällen är endast 50% av klassen klarat av den. Jag e då int en av den, utan får chansen att skriva två esääer istället på mina svaga punkter o komma igenom kursen på det sättet! Rento tycker ja! :)

Nu skall jag resa iväg till Mattby där det väntar en TV (!!), lite vaniljglass, lite tvättdax och en mamma! Kanske en pappa, få se.

Imoron blir det igen föreläsning om perioperativ vård av gästföreläsare från Halmstad i Sveariket. Helt okej annars, men hon har en röst som den där gumman i svenska barnprogram; såå uttröttande. O smått irriterande då det hela tiden kommer " i sverige har vi det så här o så här...". Kanske jag borde åka iväg dit för en stund o se hur de e. Stort kanske.

Toodles!

Inga kommentarer: