torsdag 23 oktober 2008

U are always on my mind.

Har just skrivit neurologi och geriatrik tent. Vem kunde gissa att geriatrik delen sku vara så svår. Int jag, därför koncentrera ja mig endast på neurologin. Suck. De borde ju int vara så svårt att veta skillnaden på tränings- och stressinkontinens.

Nåjoo, too late now. Nu skall ja läsa lite hbl o äta moronmålsmackan. I väntan på besöket på cancerkliniken. Vet int rikit va man gör på ett studiebesök till cancerkliniken. Får väll se.

Sen skall jag iväg till Mattby och försöka inhandla tv, digibox och fundera på en DVD- spelare. Kanske ja kan se på tv på veckoslute. Ja vet intens mera va de går för serier. En paus på två månader i tv tittande ha gjort mig gott.

Toodles!

1 kommentar:

Anonym sa...

MAT O MYS söndag 26.10 i Mattviken

Tack Jessica för ditt sällskap här hemma. Jag tyckte det var skojigt att sitta hela familjen vid samma matbord igen. Hoppas serveringen var ok. och att magen blev mätt.
Vi kan ännu, som förut, sitta länge vid ett matbord. (Robert W. han ringa 2 ggr. under middagen, misstog sig på att vi hade redan avslutat, heh). Ha det så bra, och vi hörs igen.
Din mam