tisdag 28 oktober 2008

I think I have a problem, I think I think too much.

Ja har möblerat om. Men vet int riktit om ja e nöjd med resultatet eller inte. Tvn står på en pall o de känns som nåt fattas.

Min lilla hylla flytta ja bort från under sängen och placera den var soffan varit.

Soffa flytta ja under sängen. Känns nog lite mysigare.

Borde står dock för tillfälle på samma plats. Tvn borde dock placeras om.

Det här e mitt problem. Det är alldeles tomt o ja vet int va som fattas. Hjälp?

3 kommentarer:

Anonym sa...

en stor tavla? en blomma? en liten hylla? med en blomma på? hmm.. de ser jätte mysigt ut! ha de bra kram

Anonym sa...

Hej,
Du har det jättemysigt,tycker jag.
Om du tänker på en levande blomma(kruka) där vid köket, så tvekar jag lite. Kanske det finns sådana som trivs fast det inte kommer så mycket ljus utifrån:) Ett annat bra alternativ skulle vara en blomma av silke. De ser ganska bra ut, men är dyra!
Jag skulle föreslå någon möbel som du har glädje och ANVÄNDNING av. Stol-stege-fundering, en hylla på väggen, en ställning på väggen. Kan vara lite extra...kanske. Mam

Christa sa...

Du har ju en jättemysig lya!