fredag 22 oktober 2010

Räddare.

Igår hade jag nästan gett upp. Det kändes nästan helt hopplöst att hitta artiklar om mitt ämne för examensarbete. Antingen hittade jag dem inte eller så fick jag dem inte i fulltext. Så när jag kom hem från skolan igår, hade jag redan börja fundera på något nytt ämne jag kunde tänka mig skriva om.
Och så när vi låg och tittade på lite Greys Anatomy på kvällen, frågade jag Carls åsikt om mina nya eventuella ifrågesättningar till examensarbete. Han undra såklart vad som hände med det originella ämnet.
Huxflux trollade han sen fram en massa artiklar angående mitt första ämne. Jag blev lite paff, men otroligt åter inspirerad.
Så nu tror jag att jag skall dra kängorna på mig och åka iväg till skolan för lite utprintning av artiklar!
Vad skulle jag göra utan min Carl?

Inga kommentarer: