lördag 16 oktober 2010

The girls.

Oj va det var skönt att spendera en kväll tillsammans med mina gamla polaren! Det var så skönt och bara prata och växla lite tankar (fast mina snurrar ännu ganska mycket runt den senaste praktiken och spädbarn, men jag gjorde iallafall ett försök i att kontrollera mig). Några glas vin och Katas hemgjorda guacamole (löjlit god!). Måst absolut testa på att göra egen guacamole här någon dag.
Le Guacamole!

Carl såg jag på spårvagnshållplatsen. Han och några hans kompisar sku ännu dra ut någonstans. Men min ork räcker nog inte till. Så jag pussa honom gonatt och gick tie steg hem. Tidigare under kvällen konstatera jag att om jag bara skulle vara vaken ett par timmar till, så har jag varit vaken i 24h. Kanske det skulle vara dax att gå och sova. En ny dag imorgon. Det är länge sen jag inte vetat dagen före vad jag skall göra följande dag. Ett litet äventyr.

Inga kommentarer: