söndag 26 september 2010

Veckoslutet som gått.

På fredag träffa jag lite gamla jobbkompisar. Vi laga mat, klappa hunden lite och kolla på film.
Hon hade odla paprika från frö. Jag var lite överraskad, måst pröva.
Vi stekte biff.
Idag har jag bara traskat omkring. Gick bland nallarna på senatstorget, dom åker väll vidare imorgon. En del var riktigt fina, andra små frågetecken.
Imorgon börjar rumban igen. Barnsängspraktiken börjar och jag känner mig inte så där jätte inspirerad, får se hur det går. Men för första gången är jag på samma avdelning som en annan från klassen, så det är rätt skönt. Någon att växla tankarna genast efter dagen. Kan behövas. Vi får se hur det går. Jag som kanske en gång har hållit ett spädbarn.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Lycka till! de blir intressant att höra hur de har gått! :D Kanske får du värsta baby-febern! hihi

Jessi sa...

Jee kiva att du nnu orkar följa me mitt gläsa uppdaterande! :) man får nog lite babyfeber, men så går de över då man hör hur ont en del har, sår, bristningar o sånt :/ men babyna e nog otsoligt små, skruttiga o söta! :) kram!