måndag 19 juli 2010

Godmorgon igen Ischias?

Jag vet att någonting är fel med mitt ben, jobbkompisarna kallar det ischias värk.. Men ischias värk som 22 åring? Allt jag vet är att det värker 24h och att det är alldeles för jobbigt. Det räcker åt mig. Om det bara sku det kunna sluta, för det hjälper varken att stå, gå, sitta eller ligga. Man känner sig obekväm hela tiden. Men kanske det är vad som är att vänta efter att ha jobba en 48h vecka?

Visste ni förresten att ischias nerven är lika tjock som ett finger? Jag hade i alla fall den bilden av nerver att de är små och minimalistiska hela bunten, men icke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ischias ja. Jag vet mycket väl vad det innebär. Obekväm hela tiden, det stämmer. I mitt fall är det ända som har hjälpt/hjälper är fysisk rörelse. Du skall vara seg när det gäller gym, regelbunden övning ger resultat. Om du har mycket ont i benet är simning det bästa. Vatten "bär" bra och det onda känns inte så illa. Min. 2 ggr/vecka. Vi ses, M

FONT LOVER sa...

hello my friend! warm greeting ^^!
your blog looks nice 0_0

by the way,
if you need to find unique fonts, you can go to our website.

best regards;