måndag 5 oktober 2009

Duckie.

Jag tror jag skall ta och besöka apoteket idag. På något sätt lyckades jag undvika flunssan jag hade på kommande för en tid sen. Men nu har jag tre nätter i rad haft muskelkramp som jag vaknat till mitt i natten. Båda vaderna och ena låret. Jag kommer gå som en anka idag.

Anyway, dagens mission är alltså att pumpa mig full på lite natrium, kalcium o magnesium. Då kanske jag lyckas undvika krampen kommande natt.

Flytten gick trots allt bra. Det mesta är på plats och det som inte är det får ligga kvar där en stund till. Persienner till sovrummet borde fixas. Solljus som väckarklocka är inte så rolit sist och slutligen.

Regnet har forssat ner för balkongsfönstrena i två dagar. Igår var jag genom blöt då jag kom till jobbet och genom blöt då jag kom hem från jobbet.

Nu dax att proppa i sig lite morgonmål och sen åka iväg till skolan.
Toodles!

Inga kommentarer: