tisdag 20 september 2011

Waynes & bibban.

Jag sitter som hypnotiserad och skriver examensarbete dagarna i ända, därav inga bloggposter på en lång tid. Satt nämligen som personligt mål att bli färdig till julen (arbetet måst då lämnas in sista oktober), vilket har gjort att det ända jag för tillfället tänker på är skriva, läsa, skriva, skriva. Dumt huvud får kroppen lida. Men om jag klarar av detta, att skriva mitt examensarbete på två och en halv månad, är jag så otroligt stolt. Om jag inte lyckas är det en annan femma och då kommer betyget hem på posten (så tråkigt!).

Så om jag inte uppdaterar här vet ni var ni hittar mig; Waynes coffee eller bibban. I alla fall en och en halv månad framöver.

1 kommentar:

Anonym sa...

Puh, skönt att veta. Jag tänkte redan att du har helt slutat med bloggen. Lycka till med läsandet och skrivandet. Vi ses o hörs. M