torsdag 29 september 2011

Always look on the bright side.

Älskar hur Carl alltid ser det positiva i allt.
Som idag, då jag fått höra under examensarbetshandledningen, att nästan allt jag skrivit under en månad är alldeles fel. Detta resulterade i stressattack, ingen mat och slocknade för en timme. Allt jag tänkte var bara negativt och var redo att ge upp hoppet om att bli färdig till jul. Så kommer han hem och påpekar sådant som jag inte ens tänkt på och de positiva sidorna i de hela (de var inte så många, men de fanns där ändå). Så hoppet är återfunnet, men det blir nog tight tidtabell framöver.

2 kommentarer:

Linda sa...

De går nog bra! Orka kämpa till slut bara, de e en fin belöning sen då man har betyget i handen :)

Anonym sa...

Du har nog energi o krafter, jag vet att du orkar till slut. Kämpa på. Du är i mina tankar. Vi rings sedan när det lugnar sig. M