lördag 23 januari 2010

Slappis.

Igår baka jag hundraelva minipizzor bara för skojs skull. Nu har vi int typ något annat i kylen än pizzor. Därmed äter jag pizza till moronmål. Supersmaskens.

I förrgår har Carl lyssnat på då jag pratat i sömnen. Jag hade redan somnat då han satt och läste. Plötsligt tittar jag argt på honom så han stänger lampan för att han tror att den störde mig. Efter det lägger jag mig ner o säger "sätt mera ljus!". Carl undrar varför och jag svarar då " så att jag kan se medicinerna!!". Själv kommer jag inte ihåg någonting av det.

Nu tänker jag fortsätta min slapp lördag. Senare blir det att prata engelska och käka rysk mat med pappas boss. Jag kommer nog mest vara alldeles tyst. Har inte sagt ett ord på engelska sen ungefär tre år sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Moi! Vill dock uppmuntra dig att du klarade konvesationen jättebra vid middagen. Du artikulerar tydligt och talar en mjuk och föståelig engelska. Ingenting att skämmas för. Jag är jättestolt över Dig :) H. M