lördag 16 januari 2010

Fire bomb.

Är precis hemkommen från ärtsopps kalas. Och tack vare att någon granne till mig fel parkerat bilen så gick de inga spårvagnar mot mitt håll, så det vara bara att ta till benen och ta en kvällspromenad.

Magen bubblar som en bubbelpool. Jag tror att Carl börjar bli trött på att höra om mina mag problem. Jag påminner väll lite om gummorna på jobbet; dom klagar alltid på magbesvär. Om det inte är det ena så är det de andra, det är aldrig bra. Men det är lita jobbit då magen är full med så mycke luft att man int kan tro att det är möjligt. Dumt huvud får kroppen lida.

Annars är allt som normalt. Ena grannens hund skäller o andra grannen bråkar. Vi spenderar kvällen i soffan med film, te, smörgåsar och Djungelvrål.

Toodles!

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd om jag orsakade dig ditt illamående. Jag kände också av ärtsoppan. Den hade ändå kokat mycket länge, två dagar i följd.
Hoppas du har en bra påbörjad ny vecka :) Kram, m