fredag 6 november 2009

I will survive.

Jag överlevde gårdagen. Blodprovstagningen gick otroligt bra! Men där satt jag i skolan med stegring och en otroligt sjuk, värkande och svidande lymfknut. Då jag kom hem hoppade jag i säng och bad Carl googla fram vad det kan bero på o va man kan göra för att bli av med smärtan. Första som kom upp var att det antingen beror på bröst cancer, melanom eller lymfom.

Men smart som han var sökte han istället på biverkningar till A1H1 vaccinet. 1/10 får sjuka lymfkörtlar. Sen kunde jag andas igen.

Idag mår jag bättre. Har gått omkring med en dyna inskuffad i armhålan vilke hjälper lite mot smärtan. Nå, iallafall lärde jag mig lite om lymfkörtlar.

Idag är jag ledig. På måndag börjar praktiken. Gulp. Ingen lust alls. Skulle kunna jobba istället.

Inga kommentarer: