måndag 31 augusti 2009

Spinning around.

I natt drömde jag att nån hade tömt mitt konto. Det första jag gjorde idag morse var att kolla, bara för säkerhets skull. Som tur låg mina fjuttiga pengar kvar på samma vanliga plats.

Dessutom hade jag glömt att jag är ledig idag. Hur kan man glömma sånt? Har iallafall fått läst till tent, hängt timjam på tork, städat i skafferiet och dammsugit.

Blev otroligt överraskad hur mycket mat jag har i skafferiet. Tänker ägna hela september på att försöka äta upp det. Nudlar i alla dess former, spagetti, ris, potatismospulver, konservburkar, knäckebröd, gröt så de understa ruttnar... Om nån behöver något, sträck upp en hand!

Idag blir det spontan resa till Ikea. Jag tänker endast fungera som smakråd. Sen skall jag åka iväg mot Mattby för att utbyta lite tankar med mor och far. Därefter måst jag väll åka via en R-kiosk och ladda busskortet. Annars blir det ingen skola imoron.

Dax för morgonmål!



Pyhä förra vintern.

Toodles!

Inga kommentarer: