tisdag 11 augusti 2009

Cant take my eyes of of you.

Jag åkte iväg till Mattby för att tvätta lite kläder idag. Då kom jag på den smarta tanken att prova lite gamla kläder för skojs skull. Gissa om jag blev häpnad då en kavaj, som jag använde i början av gymnasietiden, går på mig? Och ett par nästan oanvända farkkun som är tre storlekar mindre än de jag användt i de närmaste två åren? Jag e liksom fastlimmad framför spegeln. Varje gång jag går förbi en måst jag stanna upp. De kan ju int vara möjligt? Men smatidigt otroligt stolt. För fan va jag e bra! Dessutom sparar jag pengar!

Toodels!

P.s -13kg idag!

3 kommentarer:

Christa sa...

herregud, jätteduktigt!

Anonym sa...

Hejsan,
Jag tittar emellan in i din blogg, du har inte skrivit någonting på länge! Vi ses väl i dag och det är roligt:)

Anonym sa...

tidigare Anonym sa...
Hälsningar av Mam