onsdag 15 juni 2011

Dag 19- Detta ångrar jag.

Jag försöker att ångra mig så lite som möjligt, men ändå blir det en del. Här är en del som jag nu kommer på:
  • jag ångrar att jag inte ännu har planterat blommor på balkongen
  • jag ångrar att jag inte sätter mera tid på att läsa böcker
  • jag ångrar att jag inte kontaktat läkaren tidigare
  • jag ångrar att jag inte har farit på utbytes år
  • jag ångrar att jag inte överhuvudtaget rest så mycket
  • jag ångrar att stressar så mycket (fast jag har blivit lite bättre på de)
  • jag ångrar att jag är så snäll hela tiden
Nåjo, de finns ju egentligen hur mycket som helst som man kan gå omkring och ångra på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Din lista är inte så lång, och viktigt är det att se framåt :) Kanske det finns saker du han göra om eller på nytt, så behöver du inte ångra dig. Det är aldrig för sent. M