måndag 14 mars 2011

Trötthet.

Har varit alldeles slut den senaste månaden. Jag har tolkat det som att det är trötthet från praktiken och jobbet, men efter förra veckan då jag sov 8 timmars nattsömn och sen 3 timmar på dagen blev det för mycket. Jag gjorde liksom inget annat under dagen än att jobba eller vara på praktik och sen bara sova. Droppen kom då jag en morgon somna för en stund i bussen till praktiken.

På fredagen tog jag en järn tablett, bara för att. Idag känner jag mig underligt pigg. Ögonen har inte känts tunga på hela dagen och jag gick inte och sova genast då jag kom hem. Kanske jag har hittat en lösning. Som får en multivita som kompis.

4 kommentarer:

Alina sa...

hej!! hittade din blogg igen:)

jag har också varit super konstigt trött en lång tid...kanske jag också måste prova järn men hörde att det tar ca 2 veckor för det att verka men kan hända att de var nåt annat:D

kram alina

Alina sa...

jag tror att det är våra alla praktiker..vi har haft så mycket på sistone, det måste ju ta massor på krafterna!

Jessi sa...

joo de kan nog int bero på de. ja tror ja bara va pigg för att jag typ sov hela söndagen! :D men tänkte att ja ändå sku ta o proppa i mig lite vitaminer o se om de har nån effekt :)
kul att du ha hitta tibaks!

Alina sa...

jo var igår och stor handla på apoteket så äger nu multitabs, berocca och zink tabletter:D