onsdag 23 februari 2011

For a pessimist, I'm pretty optimistic.

Vilken super dag jag har haft hittills! Passligt med sömn och bra frukost i sällskap med HBL. Matchande spårvagnar påväg till gymmet. Goda vännen som sällskap på gymmet. Överrumplade mig själv och slog personligt rekord på löpbandet. Efter lite över en timme på gymmet gick vi över gatan för en sallad och kaffe till lunch. Allmänt växlande av tankar. Dessutom kom vi på en super idé till min födelsedag!
Sen en rask en timmes promenad hem. Mår bättre nu än vad jag gjort på en månad i alla fall. Nu sitter jag här, rosig om kinderna, och bara allmänt är nöjd med tillvaron.
Måst väll duscha och så kanske jag får lite skoluppgifter gjorda idag ännu. Imorgon skall jag försöka få mina glasögon fixade och förnya mitt pass.

Inga kommentarer: