fredag 3 december 2010

Dag 6- Min dag.

Min dag idag, har kanske varit den mest slöaste på länge. Har int direkt gjort någonting.
Steg upp ungefär kring kl. 8 och läste tidningen. Sen kröp jag tillbaka ner till sängs och sov ett par timmar till. Morgonmål åt vi kring kl. 12, kollade en film och läste lite bok.
På grund av vädret har vi nästan bara hållit oss inomhus. Jag har sopat balkongen (vilket sist och slutligen inte var någon idé då det bara kommer mera snö hela tiden), kollat på tv, stickat på min halsduk, myst med pepparkakor och följt med hur min amaryllis snart kommer spricka ut i blom. Just en sådan här dag har jag varit i behov av. Men lite underligt var det att kolla på slottet utan resten av familjen, men så skönt ändå.
Småningom skall jag hoppa i säng och läsa lite bok.

Inga kommentarer: