fredag 26 november 2010

Dag 1- Presentera mig själv.

Ja, jag själv då.
Det här är jag
Jag är passligt gammal och bor i storstaden. Jag är inte uppvuxen här, men trivs bra ändå. Jag bor tillsammans med min Carl. Utan honom skulle jag nog gå under ibland. Dessutom är han bra på alla sätt o vis.
Tidigare har jag både dansat och varit med i scouterna. Men båda har blivit lite på sidan om studierna. Nuförtiden tycker jag om att lyssna på musik, ta långa promenader och knäppa några foton. Ibland orkar jag till och med dra mig till punttisen. Jag tycker om att laga mat, men oftast går något snett och det smakar underligt.
Om ett år hoppas att jag är färdig hälsovårdare och håller på att söka jobb. Har dock ingen aning var jag skall börja.
Mina vänner är de bästa som finns. Vi är alla lite utspridda, men då vi ses är det... ja, som förr.
Jag brinner för mitt yrke och att hjälpa människor.

1 kommentar:

lotta sa...

haha, gillar att laga mat.. men de brukar smaka konstit haha. vitsi ja känner igen mig, bara att mitt brukar aldir smaka nånting. :D haha