lördag 9 augusti 2008

Does your mother know?

Plötsligt har fyllgubbarna gett sig av, utan större avsked. O de e alldeles tyst, förutom biloljud o skrikande ungar. Till och med några kunder vågar sig fram till luckan.

Jep men int tog de länge så sitter där en igen. Nice as ice, I say.

Mamma fick nys om min blogg, så du kan ju skriva en kommentar så vet ja att du läser! :)
Sku annars också vara kul om man sku veta vem som egentligen läser de hä, fö ja har ju bara en aning om en del kompisar som tjiikar in ibland. Men man kan ju int allti få som man vill!

Hoppeligen fungerar nätet hemma idag, så kan jag kanske lägga ut några fler bilder. Finns en hel hög me dem!

Nu tänker ja smaska i mig min smörgås som ja packa med idag morse. Mumsfilibabba!

Toodles!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, de var trevligt att läsa i din blogg! - Nu när jag har varit ledig i nästan två veckor här ute på landet, så är det roligt att skriva lite via data. Annars så har man ju tillräckligt med datan i jobbet, som du vet.
Här har varit - som också där - ganska svalt och tråkigt väder. Mycket blåsiga dagar, sw-vinden som passar in till oss.
Nu har jag fått se en skymt här av ditt eget lilla hem, det verkar på bild alldeles mysigt, fastän du har ännu allt halvfärdigt. (jag skulle nog vara lite sparsammare med dina publicerade bilder på bloggen!)
...om din bokhylla du nämnde...
vänta tills du får större transportbil, pappa kommer nog snart.Hihhi.. Polon är för liten, för en 2-meters hylla,du vet.
Ha de så bra, vi ses inom kort:)
Mam